loading...

مرجع خدمات اينترنتي ایران

صندوق بازنشستگي كشوري

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بهمن 97 www.cspf.ir

مدیر سایت بازدید : 2291 چهارشنبه 03 بهمن 1397 : 22:45 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/364

بازنشستگان و موظفين محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از تاریخ 1 / 11 / 1397 با توجه به شرايط و ضوابط زير، از طريق همین بخش اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود نمایند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولويت تعيين شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ايران واريز و مراتب با پيام کوتاه (SMS) به اطلاع وی خواهد رسيد.

ضوابط و شرايط دريافت وام

 

1 - اعتبار وام هر استان بر اساس توزیع فراوانی بازنشستگان و موظفين آن استان تعيين مي گردد.

2 - مبلغ وام پنجاه میلیون ریال می باشد و فقط به حساب متقاضی دربانک صادرات که درسیستم احکام درج شده و ازاین حساب حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می نماید ، واریز خواهد شد.

3 - پرداخت اقساط وام 36 ماهه با کارمزد ساليانه 4% مي باشد.

4 - متقاضیانی که در سال 97 از وام ضروری پنجاه ميليون ريالی بهره مند گرديده و يادر مراحل پرداخت وام مذکور قرار دارند مجاز به ثبت نام نمی باشند.

5 - متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یکسال گذشته، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

6 - وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

7 - متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

8 - فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضايت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید. لذا متقاضی می بايست پس از دريافت  <<فرم تعهد وراث>>  و تکميل آن توسط ساير وارث، فرم را جهت تاييد در اختيار مديريت های صندوق در مرکز استان قرار دهد. 

9 - لازم به ذکر است تکمیل فرم <<تعهد وراث>> برای وظیفه بگيران بيش از يک نفر الزامی است. 

10- تنها در صورت ارائه فرم تعهد وراث و تاييد مديريت های صندوق بازنشستگی در مرکز استان درخواست ثبت نام کننده در ليست متقاضيان وام ضروری قرار خواهد گرفت. 

11 - درخصوص وراث صغیر و محجور ، اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران درهنگام دریافت وام می بایست ارائه گردد. 

12 - "بازنشسته" متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه ساير وراث از حقوق وظيفه استفاده می نمايد، به منظور امکان بهره مندی يک نفر از وراث وظيفه بگير از تسهيلات وام ضروری، توصيه می شود "بازنشسته" متقاضی، از "دفترکل بازنشستگی" خود اقدام به ثبت نام نمايد. 

13 - "وظيفه بگير" متقاضی که علاوه بر اينکه به تنهايی از دفترکل اول حقوق وظيفه دريافت می کند ، به اتفاق وراث ديگر از دفترکل دوم نيز حقوق وظيفه دريافت می کند. توصيه می شود "وظيفه بگير" متقاضی، از "دفترکل اول" اقدام به ثبت نام نمايد تا امکان ثبت نام يک نفر از مابقی وراث وظيفه بگير از "دفترکل دوم" فراهم گردد. 

14 - ذکر شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ايران و شماره تلفن همراه الزامی است. 

15 - تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود.

16 - ثبت نام در سامانه، حقي را براي دريافت وام به متقاضي ايجاد نخواهد کرد. 

17 - پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضيان از جمله مجموع وام های دريافتی، بهره مندی از ساير تسهيلات، ميزان حقوق و ... مورد بررسی و اولويت بندی قرار گرفته و بر اساس ميزان اعتبار تخصيصی توسط بانک عامل،"واجدين شرايط" تعيين و اسامی در سامانه اعلام می گردد.

 

برای ثبت نام وام ضروری بازنشتگان اینجا کلیک کنید

ثبت نام وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری سال 97 www.cspf.ir

مدیر سایت بازدید : 2746 شنبه 03 شهریور 1397 : 12:11 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/316

صندوق بازنشستگی کشوری هرساله تسهیلاتی کم بهره و کوچک به بازنشستگان اعطا می‌کند. سال گذشته ۳۰۰ هزار بازنشسته، چهارمیلیون تومان وام ضروری دریافت کردند که امسال با رشد قابل قبولی همراه شده و با در نظر گرفتن اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی، قرار است ۴۰۰ هزار بازنشسته، پنج میلیون تومان وام با کارمزد سالانه چهار درصد دریافت کنند.

آن طور که صندوق بازنشستگی اعلام کرده است، پس از پایان مهلت ثبت نام و اعلام اسامی واجدین شرایط دریافت، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز و موارد از طریق پیام کوتاه (SMS) به اطلاع وی خواهد رسید.

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از اول شهریور شروع شده، تا آخر این ماه ادامه دارد و به ۴۰۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد.

بر این اساس، بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا ۳۱ شهریور به پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی به نشانی www.cspf.ir مراجعه کرده و با توجه به شرایط و ضوابط زیر اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند.

ضوابط و شرایط دریافت وام:

- اعتبار وام بر اساس تعداد بازنشستگان و موظفین هر استان تعیین می‌شود.
- اولویت با متقاضیانی است که تاکنون از وام ضروری استفاده نکرده باشند.
- مبلغ وام ۴۰ میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، واریز خواهد شد.
- اقساط وام ۳۶ ماهه با کارمزد سالیانه چهار درصد است.
- فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث می‌تواند از وام استفاده کند، بنابراین متقاضی باید «فرم تعهد وراث» را دریافت کند تا سایر ورثه تکمیل کنند. تنها در صورت ارائه فرم تعهد وراث و تایید مدیریت‌های صندوق بازنشستگی در مرکز استان درخواست ثبت‌نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.
- درباره وراث صغیر و محجور، باید اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران در هنگام دریافت وام ارائه شود.
- تکمیل فرم، حقی را برای دریافت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد و چنانچه تعداد متقاضیان (در شرایط برابر) افزون بر میزان مقرر باشد، در این صورت برندگان از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.
- وام مذکور در ۱۲ مرحله و به ترتیب اولویت به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.
- تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود.

ثبت نام وام ضروري بازنشستگان صندوق بازنشستگي كشور سال 96

مدیر سایت بازدید : 1954 چهارشنبه 05 مهر 1396 : 18:35 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/283

ثبت نام وام ضروري ۴ ميليون توماني بازنشستگان کشوري از آبان ماه امسال آغاز مي شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، ثبت نام وام ضروري بازنشستگان کشوري با هماهنگي و همکاري بانک صادرات ايران، قرار است از آبان ماه امسال از طريق سايت صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني cspf.ir آغاز شود. 

تسهيلات وام ضروري براي سال ۹۷-۹۶، با اعتبار ۱۲۰۰ ميليارد تومان، براي ۳۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري به مبلغ ۴ ميليون تومان ارائه مي شود. در صورت ثبت نام متقاضيان بيش از تعداد تعيين شده، پرداخت وام از طريق «قرعه کشي» انجام مي شود

اين تسهيلات، کم بهره، بدون نياز به ضامن و طي کردن فرآيند اداري معمول و با بازپرداخت ۳۶ ماهه به بازنشستگان کشوري ارائه مي شود

سال گذشته، براي پرداخت وام ضروري به بازنشستگان کشوري، اعتباري معادل ۷۵۰ ميليارد تومان اختصاص يافت که بر اساس آن، مبلغ ۳ ميليون تومان به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوري، پس از انجام قرعه کشي، پرداخت شد.

همچنين، در سال ۹۴، تسهيلات وام ضروري با اعتبار ۵۰۰ ميليارد تومان، به ارزش ۲ ميليون تومان به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوري، در سال ۹۳، با اعتبار ۴۰۰ ميليارد تومان، وام ۲ ميليون توماني به ۲۰۰ هزار بازنشسته کشوري و در سال ۹۲ نيز با اعتبار ۶۴ ميليارد تومان، وام ۲ ميليون توماني به بيش از ۳۲ هزار بازنشسته کشوري پرداخت شده است.

نقدی بر فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان

مدیر سایت بازدید : 1970 چهارشنبه 22 شهریور 1396 : 23:31 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/272

تا وقتی پرانرژی کار می کنید حرف زدن از دوران بازنشستگی مثل وعده دادن به کودکی است که باورش نمی شود چشم به هم بزند بزرگ می شود، مدرسه می دهد، کنکور را می گذراند، از پس خدمت سربازی برمی آید، بچه دار می شود و... همه چیز به نظر دورتر از آن می رسد که آدم ذهنش را درگیرش کند.

 

اما همین شمایی که دارید این خطوط را می خوانید و هنوز سالهای زیادی تا بازنشستگی دارید چشم به هم بزنید روزش آمده. روزی که کاغذ به دست پله های اداره ای که 30 سال از عمرتان را آنجا گذراندید در پی گرفتن امضاهای ترخیص و ... خلاص! 

 

این روزها که پای توریست های بیشتری به ایران باز شده، دیدن خارجی های موسفید و پیرمرد و پیرزن هایی که گاهی بدون کمک نمی توانند راه بروند تازگی ندارد. آنها در این سن و سال به جای نشستن کنج خانه و مشاجره با بچه ها و نوه ها یا تعریف هزارباره خاطرات خدمت سربازی در پارک ها به سفر می روند. دنیا را می بینند و می خواهند آخرین جرعه های جام زندگی را به شادی بنوشند. 

 

در دنیا هم نوع جدیدی از مهاجرت شکل گرفته است. بسیاری از بازنشستگان کشورهای مرفه دست به مهاجرت می زنند و به کشورهای دیگر می روند. به جايي که بتوانند در آرامش روزگار بگذرانند، ماليات کمتري بپردازند، خدمات درماني و اجتماعي خوبي دريافت کنند و در مقايسه با کشورشان در قبال اين امکانات، هزينه کمتري پرداخت کنند.

 

پاناما جنوبي‌ترين کشور در مرکز قاره آمريکاست که در رأس فهرست جهاني بهشت بازنشستگي در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است. در اين فهرست که توسط مجله لايف ارائه شده، از پاناما به‌عنوان «ارزان‌ترين، بهترين و سودمندترين محل بازنشستگي در جهان» ياد شده است. 

شوخی لیزینگی با بازنشستگان ایرانی!

اما در ایران چطور؟ جز آن کارت منزلت که به آنها می دهند تا رایگان سوار اتوبوس شوند (و گاهی غرغر بشنوند) و دفترچه بیمه و انبوهی بیماری و قرص و دارو سهم شان از زیستن در این کشور بعد از 30 سال خدمت چیست؟ اگر خدمات دیگری هم ارائه می شود آنقدر کم، نامعلوم و ضعیف است که از آن مطلع نمی شویم.

 

چندی است که طرح فروش خودرو لیزینگ به بازنشستگان با هیاهو اطلاع رسانی می شود. عنوان شده است که «میانگین نرخ تسهیلات فروش خودرو به بازنشستگان کشوری در این طرح ۱۱ درصد و پایین تر از نرخ بازار لیزینگ در کشور است» و طی آن فقط از محصولات شرکت ایران خودرو و از خانواده سمند، پژو ۲۰۶ و همچنین پژو ۴۰۵ فروخته می شود که البته در آغاز تنها 1000 خودرو با قرعه کشی به متقاضیان ارائه خواهد شد. 

 

براساس محاسبات اولیه، به عنوان نمونه برای خودروی پژو 206 صندوق دار، میانگین اقساط ماهانه بدون احتساب بیمه با بازپرداخت 36 ماهه، 5 میلیون و 746 هزار و 343 ریال و با بازپرداخت 48 ماهه 4 میلیون و 696 هزار و 882 ریال برآورد شده است.

 

اطلاعیه روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشورمی افزاید: ارزش افزوده فرع تسهیلات به مبلغ پیش پرداخت اولیه اضافه می شود. همچنین علی الحساب های اقساط بیمه بدنه و شخص ثالث، حسب مورد به مبلغ پیش پرداخت اولیه و مبالغ اقساط افزوده می شود. علاوه براین با توجه به اینکه فاصله هر قسط 6 ماه تعیین شده است، مبلغ قسط با احتساب علی الحساب بیمه (6 ماهه) در محاسبات نمونه برای اقساط 36 ماهه حدود 42 میلیون و 300 هزار ریال و برای اقساط 48 ماهه حدود 37 میلیون و 200 هزار ریال است.

 

یکبار دیگر به این آمار و ارقام نگاه کنید! گرچه باید به عادت ایرانی بگوییم «از مسئولان گرامی که به فکر بازنشستگان هستند کمال تشکر را داریم» اما پیوستن به چنین طرحی با هیاهو و قرعه کشی و ... واقعاً در توان چند درصد از بازنشستگان ایرانی است که بسیاری از آنها گرفتار خانواده های پرجمعیت، دانشجوی شهریه پرداز، عروس و داماد و هزینه های پزشکی ناگزیر این سنین هستند؟

 

ارائه خدمات به بازنشستگان نه صدقه و لطف که یک وظیفه برای دولت به شمار می رود. بازنشستگانی که امروز عصا به دست و کمر خمیده به زحمت از عرض خیابان گذر می کنند زمانی چرخ اقتصاد این ممکلت را به چرخش در آورده اند، استاد و معلم و هنرمند و مهندس و معمار بوده اند. این خیابان ها را چوب جادو نساخته است. آنها ساخته اند، آموزش داده اند، چرخه حمل و نقل را به گردش درآورده اند، کاشته اند... ولی سهم امروزشان از «برداشت» چقدر است؟

 

همین که به این سن رسیدند، انگار یک فرهنگ و عرف غلط از قبل به آنان القا می کند که دیگر تمام شده اند. هرچه بوده رفته و حالا فصل انتظار است، انتظار برای انفعال و نهایتا مرگ. 

 

اگر قرار است به بازنشستگان خدمتی ارائه شود، باید محترمانه، عزتمند و در حد توان بیشترشان باشد نه آنها که از آغاز ژن خوب داشتند! طرح هایی از این دست بیشتر به بردن پرنده ای به باغ شبیه است که در قفس باشد. دلش شاد نمی شود، داغ پرواز تازه تر می شود.  

زمان قرعه کشی خودرو قسطی صندوق بازنشستگی کشور پاسخ به سوالات www.cspf.ir

مدیر سایت بازدید : 1641 دوشنبه 20 شهریور 1396 : 23:18 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/270

سؤالات متداول بازنشستگان محترم در خصوص طرح لیزینگ خودرو

1 . آیا این طرح شامل وظیفه بگیران میشود؟

خیر

2 . زمان دقیق تاریخ قرعه کشی چه زمانی است؟

برگزاری قرعه کشی در صورتی در دستور کار قرار می گیرد که استقبال بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری بیش از تعداد خودروهای اختصاص یافته در مرحله اول باشد. زمان و چگونگی برگزاری مراسم قرعه کشی پس از ثبت نام اولیه و مشخص شدن تعداد درخواست ها از طریق سایت صندوق به نشانی cspf.ir اعلام می شود.

3 . آیا امکان تقسیط مبلغ پیش پرداخت وجود دارد؟

خیر

4 . بیمه بدنه و شخص ثالث در سالهای دوم وسوم برعهده شرکت است یا خریدار؟

صدور بیمه نامه بر عهده شرکت بوده و مبلغ بیمه نامه در اقساط تسهیلات دریافتی به صورت علی الحساب دریافت میشود.

5 . آیا امکان تسویه حساب پیش از موعد سررسید چکها امکان پذیر است؟

بله

6 . نحوه استرداد چکهای واگذار شده به چه صورت است؟

در صورت تسویه حساب پیش از موعد، پس از انجام عملیات تسویه حساب، چکهای اقساط سر رسید نشده و چک ضمانت ابطال و تحویل مشتری و در صورت تسویه حساب در پایان قرارداد، چک ضمانت پس از ابطال تحویل مشتری میشود.

7 . نحوه انجام قرعه کشی به چه صورت است؟

بر عهده صندوق بازنشستگی کشوری است.

8 . آیا امکان واگذاری سفته به جای چک وجود دارد؟

خیر

9 . حداکثر ظرف زمانی تحویل خودروچند روز است؟

از زمان ثبت نام نزد نمایندگیهای ایران خودرو مطابق با شرایط تحویل شرکت ایران خودرو است.

سؤالات متداول بازنشستگان محترم در خصوص طرح لیزینگ خودرو

10 . اصل مدارک خودرو چه زمانی تحویل خریدار میشود؟

مدارک بر دو نوع است:

- مدارکی که از سوی ایران خودرو (زمان بندی عادی فروش ایران خودرو) تحویل داده میشود.

- مدارکی که از سوی پلیس راهور (مطابق زمان بندی عادی و قانونی) تحویل داده میشود

11 . آیا انتقال خودرو پس از دریافت به شخص غیر، امکان پذیر است؟

خیر

12 . آیا محصولات شرکت سایپا یا سایر خودروهای داخلی در آینده قابل واگذاری است؟

در مرحله نخست خیر. ولی در مراحل بعدی این احتمال وجود دارد.

13 . آیا محصولات ایران خودرو در آینده نزدیک متنوعتر خواهد شد؟

احتمال دارد

14 . آیا امکان تهیه بیمه شخص ثالث و بدنه در سالهای دوم و سوم توسط خریدار امکان پذیر است؟

خیر

15 . آیا امکان پرداخت اقساط ازحقوق بازنشسته امکان پذیر است؟

خیر. پرداخت اقساط به مانند هر خرید از لیزینگ به صورت قسطی فقط توسط چک صورت میپذیرد.

16 . آیا انتقال سابقه بیمه شخص ثالث وبدنه امکان پذیر است؟

در چارچوب مقررات بیمه مرکزی و با هماهنگی شرکتهای بیمه گر امکان پذیر است.

17 . تعداد برگههای دست چکهای بازنشستگان محدود است؛ چه تدبیری میاندیشید؟

صادر کننده چک باید یک شخص باشد، چکها صرفاً از یک بانک و از یک دسته چک قابل قبول است.

18 . آیا امکان افتتاح حساب جاری برای بازنشستگان برای استفاده ازاین طرح مقدور است؟

صندوق هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد.

سؤالات متداول بازنشستگان محترم در خصوص طرح لیزینگ خودرو

19 . آیا امکان واگذاری چکها از بانکهای مختلف امکان پذیر است؟

به مانند هر خرید لیزینگی، صادر کننده چک باید یک شخص باشد؛ چکها صرفاً از یک بانک و از یک دسته چک قابل قبول است.

20 . مدارک لازم جهت ثبت نام در قرعه کشی و پرداخت پیش قسط به چه صورتی است؟

جهت ثبت نام در قرعه کشی نیاز به مدارک خاصی نیست و پرداخت پیش قسط در صورت انتخاب در قرعه کشی و همزمان با ثبت نام نزد نمایندگیهای ایران خودرو انجام میشود.

21 . آیا امکان رویت فرم پیش ثبت نام وجود دارد؟

در مراحل ثبت نام، قابل رویت است.

22 . آیا امکان انصراف در مراحل بعد از قرعه کشی یا بعد از واریز پیش پرداخت امکان پذیر است؟

امکان انصراف بعد از قرعه کشی وجود دارد، اما بعد از واریز مبلغ پیش پرداخت، امکان انصراف وجود ندارد.

23 . آیا امکان تعویض خودرو وجود دارد؟

پس از واریز مبلغ پیش پرداخت امکان تعویض خودرو وجود ندارد.

24 . امکان خرید وکالتی وجود دارد؟

خیر

25 . در صورت فوت بازنشستگان مراحل به چه صورت است؟

پس از خاتمه ثبت نام نزد نمایندگیهای ایران خودرو، دیون ناشی از قرارداد بر ذمه وراث متوفی است و در مقابل مالک خودرو نیز وراث متوفی هستند.

آغاز ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی بازنشستگان کشوری cspf.ir

مدیر سایت بازدید : 1603 شنبه 18 شهریور 1396 : 13:08 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/261

ثبت نام اوليه خريد خودروي قسطي توسط بازنشستگان کشوري از صبح امروز (سه شنبه) به مدت يک هفته آغاز شد. 

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، سامانه ثبت نام اوليه خريد خودروي قسطي توسط بازنشستگان کشوري، از صبح امروز (سه شنبه) در سايت صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني cspf.ir به مدت يک هفته يعني تا پايان وقت اداري روز ۲۱ شهريور ۹۶ آغاز بکار کرد. 

بازنشستگان کشوري متقاضي ثبت نام اوليه خودرو قسطي، مي بايست در سايت صندوق وارد لينک آبي رنگ «سامانه ثبت نام اوليه خودروي قسطي» شده و با درج شماره دفتر کل، شماره ملي و شماره حساب خود، مراحل ثبت نام اوليه را آغاز کنند. 

پس از ورود به سامانه ثبت نامه اوليه، متقاضي با مطالعه دقيق اطلاعات درج شده، در صورت موافقت با ۱۷ بند موجود، جمله «با کليه موارد مطرح شده موافق هستم» را تاييد و ثبت نام را ادامه مي دهد. در مرحله بعدي، بازنشسته کشوري بايد نسبت به تکميل و ثبت اطلاعات درخواستي سامانه شامل آدرس دقيق پستي و شماره تلفن ثابت به همراه کد و شماره تلفن همراه خود اقدام کند.

بازنشسته کشوري پس از طي اين مراحل، در گام آخر اطلاعات ثبت شده در سامانه و پيام « ثبت نام شما در سامانه ثبت نام اوليه خريد خودروي قسطي با موفقيت انجام شد. به محض مشخص شدن نتيجه قرعه‏ کشي مراتب از طريق پيامک به شما اطلاع رساني خواهد شد. بديهي است عدم دريافت پيامک به منزله عدم برنده شدن شما در قرعه کشي است.» را دريافت مي کند.

در مرحله نخست، طرح فروش خودروي قسطي به بازنشستگان کشوري، يک هزار دستگاه خودرو از خانواده پژو ۲۰۶، خانواده سمند و همچنين پژو ۴۰۵ عرضه مي شود که در صورت استقبال بازنشستگان مراحل بعدي نيز اجرايي مي شود. ميزان تسهيلات خريد خودرو معادل ۵۰ درصد بهاي خودروها تا سقف ۱۷۵ ميليون ريال که به دو صورت ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه تعيين شده است. نرخ تسهيلات براي بازپرداخت ۳۶ ماهه سالانه ۱۰ درصد، طي ۶ فقره چک و نرخ تسهيلات براي بازپرداخت ۴۸ ماهه سالانه ۱۲ درصد طي ۸ فقره چک است. به هر بازنشسته کشوري متقاضي در صورت برنده شدن در قرعه کشي فقط يک دستگاه خودور واگذار مي شود

 

متقاضيان گرامي، در صورت نياز به دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره هاي ۸۸۵۴۰۱۴۵، ۸۸۵۴۰۱۴۶ ، ۸۸۵۴۰۱۴۷ و ۸۸۵۴۰۱۴۸ تماس حاصل فرمايند.

 

براي ثبت نام خودرو اقساطي صندوق بازنشستگي كشوري اينجا كليك كنيد.

 

 

سامانه ثبت نام اوليه خودروي خريد خودروي قسطي صندوق بازنشستگي كشور

مدیر سایت بازدید : 2775 شنبه 18 شهریور 1396 : 12:55 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/259

سامانه ثبت نام اوليه خودروي خريد خودروي قسطي صندوق بازنشستگي كشور

نکته 1: وظیفه بگیران محترم در این مرحله امکان ثبت نام ندارند.

نکته2: بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام در این مرحله به منزله ثبت نام اولیه قلمداد می شود. در صورتیکه تعداد متقاضیان بیش از تعداد خودروهای تعیین شده در این مرحله باشد، فروش خودرو در قالب قرعه ‏کشی با حضور مراجع ذی‏صلاح انجام می شود.

 براي ورود به سامانه اطلاعات زير در لازم است :

  • شماره دفتر كل
  • شماره ملی
  • شماره حساب


ثبت نام دريافت خودروی اقساطی به بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

مدیر سایت بازدید : 2210 یکشنبه 12 شهریور 1396 : 18:27 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/251

 

اطلاعیه شماره یک فروش خودروی قسطی به بازنشستگان کشوری/ ثبت نام از ۱۴ شهریور آغاز می شود

اطلاعيه شماره يک خريد خودروي ليزينگي بازنشستگان کشوري

ثبت نام از ۱۴ شهريور آغاز مي شود

 

هلدينگ بانک، بيمه و سهام صندوق بازنشستگي کشوري در اطلاعيه اي اعلام کرد: ثبت نام بازنشستگان کشوري براي خريد خودروي قسطي و با نرخ سود پايين تر از بازار ليزينگ، از ۱۴ شهريور به مدت يک هفته آغاز مي شود. بازنشستگان متقاضي مي توانند با مراجعه به سايت صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني cspf.ir نسبت به ثبت نام اوليه اقدام کنند. همچنين در صورت نياز به دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره هاي ۸۸۵۴۰۱۴۵، ۸۸۵۴۰۱۴۶ ، ۸۸۵۴۰۱۴۷ و ۸۸۵۴۰۱۴۸ تماس حاصل فرمايند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، در اطلاعيه هلدينگ بانک، بيمه و سهام صندوق بازنشستگي کشوري آمده است: صندوق بازنشستگي کشوري در گامي ديگر و در جهت تحقق اهداف سازماني خود که تلاش براي ارتقاي سطح رفاه بازنشستگان تحت پوشش است، براي نخستين بار از طريق ارائه خدمات ليزينگ به جامعه بازنشستگان ارجمند کشوري، توسط شرکت واسپاري آتيه صبا وابسته به هلدينگ بانک، بيمه و سهام صندوق بازنشستگي کشوري، اقدام به فروش اقساطي محصولات توليدي شرکت ايران خودرو در چارچوب شرايط عمومي نموده است. 

۱-در اين طرح انواع خودروهاي مندرج در طرح هاي فروش اقساطي شرکت ايران خودرو شامل خانواده پژو ۲۰۶، خانواد سمند و همچنين پژو ۴۰۵ عرضه مي شود

۲-تعداد خودروهاي قابل عرضه در اولين مرحله اجراي اين طرح، شامل ۱۰۰۰ دستگاه است. 

۳-بهاي خودروهاي اين طرح، مطابق فهرست بهاي محصولات شرکت ايران خودرو در زمان ثبت نام در نمايندگي هاي ايران خودرو است. 

۴-ميزان تسهيلات خريد خودرو معادل ۵۰% بهاي خودروها تا سقف ۱۷۵ ميليون ريال است.

۵-بازپرداخت تسهيلات، به دو صورت ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه پيش بيني شده است. نرخ تسهيلات براي بازپرداخت ۳۶ ماهه سالانه ۱۰% طي ۶ فقره چک و نرخ تسهيلات براي بازپرداخت ۴۸ ماهه سالانه ۱۲% درصد طي ۸ فقره چک درنظر گرفته شده است که متقاضيان مجاز به انتخاب يکي از اين ۲ روش هستند. 

۶-چک تضمين معادل ۱۲۰ درصد نسبت به اصل و فرع تسهيلات ارائه شده از خريدار دريافت مي شود

۷-سند خودرو به نام متقاضي صادر و در رهن شرکت ايران خودرو تا زمان بازپرداخت کامل تسهيلات قرار مي گيرد. 

۸-با توجه به اينکه بيمه نامه شخص ثالث در سال اول، از سوي شرکت ايران خودرو صادر و در قيمت خودرو لحاظ مي شود، بنابراين، بيمه نامه شخص ثالث در سال هاي دوم به بعد از طريق شرکت واسپاري آتيه صبا و بيمه ملت صادر و بهاي آن به صورت علي الحساب محاسبه و به مبلغ اقساط افزوده مي شود. هرگونه کسري يا مازاد علي الحساب دريافتي نسبت به بهاي قطعي بيمه نامه ها، در زمان تسويه حساب محاسبه مي شود

۹-بيمه نامه بدنه براي خودروهاي موضوع اين طرح از طريق شرکت واسپاري آتيه صبا و بيمه ملت صادر مي شود. بهاي بيمه بدنه صادره در سال اول، به مبلغ پيش پرداخت افزوده شده و در سال هاي دوم به بعد به صورت علي الحساب محاسبه و به مبلغ اقساط افزوده خواهد شد. هرگونه کسري يا مازاد علي الحساب دريافتي نسبت به بهاي قطعي بيمه نامه ها، در زمان تسويه حساب محاسبه مي شود. براي خودروهايي که داراي کارت طلايي هستند، بيمه نامه بدنه براي سال اول صادر نمي شود

۱۰-طبق ضوابط طرح، به هر بازنشسته فقط يک دستگاه خودور واگذار مي شود. سند مالکيت خودروهاي موضوع طرح صرفاً به نام بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري صادر خواهد شد. 

۱۱-زمان تحويل خودروها از تاريخ تکميل فرآيند ثبت نام نزد نمايندگي هاي ايران خودرو و صدور تاييديه اعتبارسنجي، مشابه طرح هاي جاري شرکت ايران خودرو است. 

۱۲-در صورتيکه چک هاي اقساط و تضمين از سوي اشخاصي غير از شخص بازنشسته ارائه شود، صادرکننده چک به عنوان ضامن قرارداد ملزم به امضاي قرارداد و ساير فرم هاي مربوطه است و پشت چک هاي صادره به امضاي بازنشسته متقاضي مي رسد.

 

بازنشستگان ارجمند در صورت نياز به دريافت اطلاعات بيشتر با شماره ۸۸۵۴۰۱۴۵، ۸۸۵۴۰۱۴۶ ، ۸۸۵۴۰۱۴۷ و ۸۸۵۴۰۱۴۸ تماس حاصل فرمايند.

 

 

 

انتقال سوابق بيمه از تامين اجتماعي به صندوق بازنشستگي كشوري

مدیر سایت بازدید : 1614 یکشنبه 12 شهریور 1396 : 18:21 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/250

در اجرای ماده (4) دستورالعمل بند(ز)تبصره 15 ماده واحده قانون بودجه سال 1393 کل کشور و به منظور بهره مندی از مزایای دستورالعمل مذکور،فرم اعلام سوابق بیمه پردازی در صندوق تامین اجتماعی برای آندسته از مستخدمین رسمی دولت که صندوق بیمه ای آنها در دوران پیمانی و یا قراردادی صندوق تامین اجتماعی بوده و به تبع رسمی شدن به صندوق بازنشستگی کشوری تغییر و حق بیمه آنان تاکنون به صندوق بازنشستگی کشوری منتقل نشده در سامانه تعبیه گردیده است.دستگاه محل خدمت مستخدم و یا فرد مشمول می بایست حداکثر تا تاریخ 29/12/93 اطلاعات مندرج در فرم را با دقت تکمیل و نسبت به اخذ کد رهگیری اقدام نماید. در صورتیکه اطلاعات توسط فرد وارد گردد؛ دستگاه های اجرایی محل خدمت آنان مکلفند اطلاعات ثبت شده را بررسی و تایید نمایند. 

توضيحات :
لطفاً برای تکمیل فرم اعلام سوابق بیمه پردازی به نکات ذیل توجه فرمائید :

  • منظور از سابقه خدمت قابل قبول برای درج در این سامانه آن بخشی از سابقه خدمت در وزارتخانه ها،سازمان ها، موسسات و شرکتهای دولتی و یا شهرداریها است که قبل از استخدام رسمی آزمایشی به صورت تمام وقت تحت عنوان «خدمت پیمانی» و یا «قراردادی» و یا «خرید خدمت» انجام گرفته و بابت آن حق بیمه کسر و به سازمان تامین اجتماعی واریز شده باشد.
  • شماره بیمه تامین اجتماعی، شماره ای است که سازمان تامین اجتماعی به هر یک از افراد بیمه شده خود اختصاص داده است.
  • مشمولین دستورالعمل مکلفند ؛درصورتی که دارای سوابق بیمه ای درشعب مختلف سازمان تامین اجتماعی باشند قبل از ورود اطلاعات در این سامانه ، نسبت به تجمیع سوابق در آخرین شعبه اقدام نمایند.
  • ثبت نام در سامانه به منزله درخواست کتبی انتقال حق بیمه تلقی می گردد.
  • مشمولین دستورالعمل مکلفند؛ پس از 2 ماه از ورود اطلاعات در سامانه نسبت به پیگیری موضوع انتقال حق بیمه خود به صندوق بازنشستگی کشوری از طریق کد رهگیری دریافت شده اقدام نمایند.(در صورتیکه سوابق بیمه اعلام شده در سامانه به هر دلیل توسط سازمان تامین اجتماعی تایید نگردد؛مسئولیت پیگیری موضوع با ذینفع خواهد بود.)
  • دستگاه اجرایی مکلف است؛ پس از تایید اطلاعات سوابق بیمه ای وارد شده در سامانه صندوق، درخواست کتبی مستخدم مبنی بر انتقال حق بیمه و اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی را به شعبه تامین اجتماعی مربوطه و تصویر اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی آنان را به انضمام لیست افراد تایید شده برای محاسبه مابه التفاوت به مدیریت های استانی صندوق ارسال نمایند.
  •  مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در فرم با دستگاه اجرایی بوده و این صندوق در قبال اطلاعات نادرست وارد شده هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

درباره ما
ما یک سايت اطلاع رساني مي باشیم و هيچ گونه مسئوليتي در قبال صحت و سقم لينك هايي كه در آن درج مي شود ندارد لذا لازم است در مواردي كه نياز به استفاده از كارت هاي بانكي يا ارسال مشخصات يا مدارك باشد كاربر به شخصه از صحت و سلامت سايت مورد نظر اطمينان حاصل كند. با تشكر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • ثبت نام صندوق مكانيزه فروش

  • آخرين خبرهاي استخدامي

  • سلامت و پزشكي

  • حقوق و دستمزد و فيش حقوقي

  • استخدام آموزش و پرورش
  • سايت ثبت نام وام ازدواج

  • پيگيري مرسوله و نامه و بسته پستي
  • امريه خدمت سربازي

  • هنر و فرهنگ

  • آخرين اخبار اجتماعي

  • ثبت نام طرح ضيافت (سلام پرس)

  • خدمات اينترنتي كدپستي
  • پيگيري كارت سوخت و سهميه بنزين

  • خدمات مربوط به كارت ملي و كارت ملي هوشمند

  • سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی

  • دريافت فيش حقوق
  • نتايج آزمون استعدادهاي درخشان و مدارس نمونه دولتي

  • پرداخت هزینه صدور گواهی نامه فني حرفه اي

  • سایت سامانه گلستان پیام نور

  • دانستني ها

  • شرایط صدور کارت بازرگانی

  • شرایط و نحوه دریافت مستمری بیمه عمر بازنشستگان تأمین اجتماعی

  • شناسه شبای بانکی

  • ثبت نام كتابهاي درسي

  • علم و فناوري

  • انتخاب رشته

  • ليزينگ خودرو

  • قوانين چك برگشتي

  • بورس و فرابورس

  • شرايط و قوانين دريافت بيمه بيكاري

  • رزرو و خريد اينترنتي بليط قطار اتوبوس هواپيما
  • دریافت مانده حساب و موجودی کارت بانکی

  • ثبت نام براي دريافت وام ازدواج و شرايط و قوانين آن

  • تاريخ واريز يارانه

  • اخبار خريد خدمت سربازي

  • سايت سوابق تحصيلي

  • سایت مشاهده پیگیری و ثبت نام سهام عدالت

  • كارت اعتباري خريد كالاي ايراني

  • استخدام تامین اجتماعی

  • تقويم سال 1395

  • پرداخت اينترنتي قبض جريمه ماشين

  • سامانه اسكان فرهنگيان

  • پرداخت اينترنتي قبض بيمه تامين اجتماعي

  • ثبت نام کارت اعتباری خرید کالای ایرانی بانك صادرات

  • سایت جدید مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

  • بیمه بیکاری

  • داستان کوتاه

  • بيمه كارگران ساختماني

  • استعلام صورتحساب سهام عدالت با کد ملی

  • سايت سامانه آرد كشور

  • مقالات و مطالب حقوقی

  • سايت نوبت دهي بيمارستان و درمانگاه ها

  • همسريابي، صيغه و ازدواج موقت

  • واريز سود سهام عدالت

  • ثبت شماره شبا براي سهام عدالت جهت واريز سود

  • عوارض خروج از كشور

  • اينترنت رايگان، اينترنت مجاني

  • پرداخت قبض

  • ثبت و پيگيري شكايت در ديوان عدالت اداري

  • صندوق بازنشستگي كشوري

  • عیدی و حقوق کارمندان

  • وام مسكن و بانك مسكن

  • ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

  • كارت سوخت

  • سامانه های آموزش ضمن خدمت

  • بسته حمایتی دولت

  • رهگیری استعلام منابع طبیعی سامط

  • ثبت نام طرح مسکن ملی

  • ثبت نام وام فرزندآوری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 243
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 4462
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 3,114
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 82
  • بازدید هفته : 15,568
  • بازدید ماه : 65,956
  • بازدید سال : 458,240
  • بازدید کلی : 12,867,952