loading...

مرجع خدمات اينترنتي ایران

اخبار خريد خدمت سربازي

زمان آغاز و شرایط ثبت‌نام تسهیلات سربازان ماهر اعلام شد

مدیر سایت بازدید : 18 شنبه 22 اردیبهشت 1403 : 12:40 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/467

این ثبت‌نام برای آن‌دسته از سربازان ماهری است که قبل از اعزام به خدمات سربازی مهارت‌هایی را فرا گرفته و گواهی‌های مربوط به آن را نیز دریافت کرده باشند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود.

سردار موسی کمالی با اشاره به فرآیند ثبتنام سربازان ماهر برای بهره‌مندی از مشوق‌های حین خدمت سربازی گفت: این ثبت‌نام برای آن‌دسته از سربازان ماهری است که قبل از اعزام به خدمات سربازی مهارت‌هایی را فرا گرفته و گواهی‌های مربوط به آن را نیز دریافت کرده باشند. این دسته مشمولان می‌توانند با مراجعه به سامانه، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. اما همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، این مشوق‌ها برای مشمولان اعزامی تیر و پس از آن است و مشمولان اعزامی خرداد یا سربازان در حین خدمت امکان بهره‌مندی از آن را ندارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از همین هفته ثبت نام برای دریافت مشوق سربازان ماهر آغاز می‌شود، درباره اینکه افراد دارای شرایط چگونه می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، نیز گفت: این افراد باید به سامانه سخای پلیس مراجعه کنند. در آنجا اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند. مرحله اول وارد کردن کدملی است. پس از آن اطلاعات فرد مشمول برایش قابل مشاهده است. پس از آن افراد متقاضی باید امتیاز خود را مشاهده کنند، چرا که تسهیلات تشویقی بر اساس امتیاز به افراد داده خواهد شد. در اینجا اگر فرد دارای معافیت موقت مانند معافیت تحصیلی باشد، می‌تواند هنگام اعزام از امتیاز خود مطلع شود و اگر معافیت تحصیلی نداشته باشد، پس از اعزام از امتیازش باخبر خواهد شد. همچنین پس از ثبت‌نام افراد در سامانه، نسبت به صحت‌سنجی یا اعتبار سنجی اطلاعات مهارتی آنان اقدام می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه این طرح برای مشمولان اعزامی تیرماه و پس از آن است، درباره اینکه بهترین زمان برای مراجعه به سامانه و ثبت درخواست چه زمانی است، گفت: فرد باید دو ماه قبل از اعزام در سامانه ثبت‌نام کنند. تنها برای اعزامی‌های تیرماه این استثنا وجود دارد که کمی دیرتر از دو ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. آن هم به دلیل اخلالی بود که در رونمایی و تکمیل سامانه رخ داد. چرا که نیاز داشتیم تا بانک اطلاعاتی خود را تکمیل کنیم.

 

هر سرباز امکان بهره‌مندی از چند مشوق سرباز ماهر را دارد؟

کمالی درباره اینکه هر سرباز امکان بهره‌مندی چه مشوق‌هایی را در قبل از اعزام به سربازی داراست، گفت: گفت: اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر شش ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیرو‌های مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیرو‌های مسلح و اولویت برای استخدام در نیرو‌های مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان ماهر است. اما این دسته از سربازان باید توجه داشته باشند که هر فرد می‌تواند حداکثر از یک مشوق استفاده کند. به همین منطور نیز در حین ثبت نام از متقاضیان خواسته می‌شود تا بر اساس اولویت بندی، تا چهار مشوق را برای خود انتخاب کنند. در نهایت نیز این مشوق‌ها بر اساس امتیاز کسب شده از سوی متقاضی به آنان داده خواهد شد.

 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره نحوه امتیازبندی سربازان ماهر نیز اظهارکرد: مهارت آموزان به چهار گروه دوره‌های کوتاه مدت، فارغ التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، گروه پزشکی و پیراپزشکی، فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها تقسیم می‌شوند، گفت: دوره‌هایی که در فنی‌وحرفه‌ای، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، فناوری اطلاعات و… سپری می‌شوند کوتاه مدت هستند. این گروه با کسب ۲۴۰ امتیاز می‌توانند از بالاترین مشوق استفاده کنند و اگر فردی امتیاز کمتری کسب کند، از مشوق‌های کمتری بهره‌مند می‌شود.

 

وی در توضیح نحوه امتیاز بندی گروه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، اظهارکرد:‌امتیاز‌ها را به سه دسته تقسیم کرده‌ایم، برای ورود به مشوق و بهره‌مندی از مشوق‌ها کسب حداقل ۸۰ امتیاز نیاز است. امتیاز ۸۰ تا ۱۶۰ جزو گروه اول مشوق محسوب می‌شود که به عنوان مثال در کسری خدمت و مرخصی، ۱۰ روز کسری یا مرخصی به این گروه تعلق می‌گیرد و در واقع تسهیلات در نظر گرفته شده برای این افراد یک سوم دیگران است و برخی از تسهیلات نظیر انتخاب محل خدمت و ... نیز برای آنان فعال نیست. در گروه دوم مشوق‌ها نیز لازم است که افراد ۱۶۱ تا ۲۳۹ امتیاز کسب کنند و از ۲۰ روز مرخصی یا کسری می‌توانند بهره‌مند شوند؛ این‌ها دو سوم تسهیلات مصوب را دریافت می‌کنند. اما در گروه سوم افراد می‌توانند از مشوق به صورت کامل بهره‌مند شوند که ۲۴۰ امتیاز برای این گروه نیاز است.

 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با بیان اینکه به گروه آموزش‌های کوتاه مدت، بسته به میزان آموزش امتیاز تعلق می‌گیرد گفت:، اما برای دو گروه دیگر که گروه هنرستانی‌ها و گروه پزشکی و پیراپزشکی است، سقف امتیاز درنظر گرفته شده و آنان می‌توانند به طورکامل از مشوق‌ها استفاده کنند.

 

کمالی ادامه داد:، اما برای گروه سایر فارغ التحصیلان هم بیشتر از طریق دانشگاه‌های کشور فارغ التحصیل شده‌اند، امتیاز مطرح است. برای امتیاز بندی این افراد شش شاخص وجود دارد: اول اینکه این افراد به ازای هر ساعت دوره تخصصی یک امتیاز دریافت می‌کنند و تا ۱۰۰ امتیاز امکان دریافت امتیاز وجود دارد، شاخص دوم مهارت‌های شغلی عمومی است که به ازای هر سه ساعت آموزش، فرد می‌تواند امتیاز دریافت کند و حداکثر ۴۰ امتیاز دارد. سومین شاخص این است که اگر فرد سابقه دستیاری داشته باشد به ازای هر پنج ساعت یک امتیاز و تا ۴۰ امتیاز می‌تواند دریافت کند. شاخص چهارم نیز مربوط به کارآموزی و سابقه آزمایشگاهی است که تا ۶۰ امتیاز تعلق می‌گیرد و هر پنج ساعت یک امتیاز دارد. آیتم پنجم تدریس است و کسانی که در سطح پایین‌تر رشته خود را تدریس می‌کنند به ازای هر پنج ساعت تدریس می‌توانند یک امتیاز دریافت کنند و تا ۴۰ امتیاز به این افراد تعلق می‌گیرد. واحد‌های عملی و آزمایشگاهی دانشگاه‌ها نیز تا ۵۰ امتیاز را دریافت می‌کند و هر واحدی پنج امتیاز دارد.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه سازمانی قرار است صحت‌سنجی داشته باشد گفت: دوره‌های کوتاه مدت را خود سازمان‌ها، مدارس را وزارت آموزش و پرورش، گروه پزشکی را وزارت بهداشت، سایر رشته‌ها را نیز وزارت علوم و دانشگاه‌های خود و دانشگاه آزاد را نیز همین دانشگاه صحت سنجی مدارک را انجام می‌دهد.

 

مشوق‌ها شامل سربازان در حین خدمت نمی‌شود

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره اینکه چطور می‌توان از این مشوق‌ها بهره‌مند شد، گفت: افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند. اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند از این مشوق‌ها بهره‌مند شوند و شامل افراد حین خدمت نمی‌شود. متقاضیان حداقل دو ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند و از ۱۵ اردیبهشت ماه اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند اقدام کنند.

افزایش حقوق سربازان برای سال آینده چقدر شد؟

مدیر سایت بازدید : 575 دوشنبه 09 اسفند 1400 : 9:23 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/444

باتوجه به اینکه حداقل حقوق نیروهای مسلح ۵میلیون و ۶٠٠هزار تومان خواهد شد، سربازان سال آینده کمتر از سه میلیون و ۴٠٠هزار تومان دریافت نخواهند کرد و میانگین حقوق سربازان از ۴٠٠هزار تومان طی دو سال به ۴میلیون تومان می‌رسد، یعنی ١٠برابر افزایش.
محسن دهنوی، نماینده مجلس از افزایش ١٠برابری حقوق سربازان خبر داد.

به گزارش فرارو؛ محسن دهنوی، نماینده مجلس در این باره در یک برنامه اینستاگرامی گفته است: از زمانی که وارد مجلس شدم، سربازی یکی از دغدغه‌های من بود و یکی از چالش‌های کشور نیز است. در حال حاضر سه میلیون مشمول غایب داریم و براساس آنچه گفته می‌شود، سربازی یکی از سه علت اصلی تاخیر در ازدواج محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو نباید تا زمانی که لایحه جدید داشته باشیم و اصلاحاتی انجام شود، دست روی دست گذاشت. در یک بازدید میدانی که انجام شد دیدم سربازانی هستند که دو روز غذای گرم نخورده‌اند. سال٩٩ حقوق سربازان کمتر از ۴٠٠هزار تومان بود و در لایحه بودجه ١۴٠٠ ما مساله حقوق سربازان را پیگیر شدیم. اگر قرار است طبق قانون فرد به سربازی برود، حقوقش هم باید طبق قانون باشد که تا آن زمان اینطور نبود و حقوق و مزایا طبق قانون اجرا نمی شد.

به گفته محسن دهنوی، ٢۵٠٠میلیارد تومان در آن زمان برای حقوق سربازان منابع در نظر گرفته شده بود که گفتیم منابع افزایش و به ۴۵٠٠میلیارد تومان رسید. همچنین در مجلس ٣٠٠٠میلیارد تومان به حقوق و ٢هزار و ۶٠٠میلیارد تومان نیز برای خوراک و پوشاک در نظر گرفته شد و حقوق پرداختی هم به میانگین یک‌ میلیون و ۴٠٠هزار تومان رسید و هیج سربازی زیر یک میلیون تومان حقوق نگرفت.

دهنوی توضیح داد؛ امسال هم دوباره مساله حقوق سربازان را پیگیری کردیم. دولت قصد داشت به حقوق سربازان ١٠درصد اضافه کند. اما مگر چه چیزی ١٠ درصد افزایش قیمت داشته که بخواهیم به سربازان ١٠درصد افزایش حقوق بدهیم؟ بنابراین در مصوبه کمیسیون تلفیق آوردیم که حقوق سربازان در مناطق غیر عملیاتی ۶٠ و در مناطق عملیاتی ٧٠درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح باشد. سربازان متاهل نیز ٩٠درصد حقوق کارکنان نیروهای مسلح حقوق دریافت کنند. در واقع باتوجه به اینکه حداقل حقوق نیروهای مسلح ۵میلیون و ۶٠٠هزار تومان خواهد شد، سربازان سال آینده کمتر از سه میلیون و ۴٠٠هزار تومان دریافت نخواهند کرد و میانگین حقوق سربازان از ۴٠٠هزار تومان طی دو سال به ۴میلیون تومان می‌رسد، یعنی ١٠برابر افزایش.

موافقت مجلس با خرید سربازی، مبلغ خرید خدمت سربازی مشخص شد

مدیر سایت بازدید : 1104 شنبه 09 بهمن 1400 : 19:11 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/440

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که در جلسه امروز، کمیسیون تلفیق با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: نمایندگان کیمسیون تلفیق در نشست امروز با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند. 
وی توضیح داد: خرید سربازی با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود. بر این اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند. 

زارع افزود: به موجب این مصوبه، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس بیان کرد: همچنین مشمولان متاهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متاهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

شرایط بخشیده شدن اضافه خدمت سربازی

مدیر سایت بازدید : 1265 یکشنبه 02 آبان 1400 : 18:58 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/435

چند روز پس از انتشار تصاویری از سرباز پلیس راهنمایی و رانندگی در حال تمرین دیکته با یک کودک کار اعلام شد که اضافه خدمت این سرباز مورد بخشودگی قرار گرفته است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا شرایط بخشودگی اضافه خدمت سربازان را مورد بررسی قرار دهیم.  

به گزارش ایسنا، تا همین چندسال پیش اضافه خدمت سربازان که عمدتا ناشی از اضافه خدمت سنواتی آنان بود، با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مورد بخشش قرار می‌گرفت. اما مدتی است که این روند تغییر کرده و بخشش اضافه خدمت به فرمانده‌هان و یگان‌ها تفویض شده است. کما اینکه در مورد سرباز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز بخشودگی شش ماه اضافه خدمت وی با تشخیص فرمانده‌اش انجام شد.  

در همین راستا برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایبی که به خدمت اعزام شده و دارای اضافه خدمت سنواتی باشند در صورتی که حین خدمت سربازی، از وضعیت انضباطی خوبی برخوردار بوده و دارای حسن اخلاق، رفتار و جدیت در انجام وظایف محوله باشند همچنین در صورت ابراز شجاعت و فداکاری در عملیات جنگی با تأیید فرماندهان و رؤسای مربوطه یگان خدمتی، تمام یا بخشی از اضافه خدمت آنها بخشیده می‌شود.

همچنین کارکنان وظیفه‌ای که در عین رعایت نظم و انضباط، در طول خدمت موفق به ثبت ابتکار منجر به تولید محصول، تولید مقاله علمی مهم و معتبر قبل از ورود به خدمت یا حین خدمت شده باشند، می‌توانند از این بخشودگی استفاده کنند و کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک جزء قرآن، فعالان در امور فرهنگی، نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی و علمی در سطح نیروهای مسلح یا استانی نیز می‌توانند با تأیید فرماندهان و رؤسای مربوطه از این بخشش بهره‌مند شوند.

سربازان دارای شرایطی اعم فرزند ایثارگر، تأهل، پدر درحبس مشروط به اینکه محکومیت امنیتی نباشد، فوت اعضای درجه یک خانواده در طول خدمت، سرباز تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی نیز می‌توانند از این بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

کارکنان وظیفه‌ای که حداقل به مدت ۱۲ ماه از مدت خدمت سربازی خود را  در مناطقی با مسافت بیش از ۳۰۰ کیلومتر خارج از محل سکونت خود خدمت کنند نیز می‌توانند از بخشش فوق بهره‌مند شوند.

برخی از مصادیقی که موجب استفاده از بخشش حین خدمت می‌شود، در ادامه آمده است، البته بخشنامه کامل شامل ۲۹ بند است که مهم ترین آنها در ادامه مورد اشاره قرار گرفته است:

 خدمت کارکنان وظیفه چه بومی یا غیربومی در منطقه امنیتی درگیر با حداقل شش ماه خدمت به صورت پیوسته یا هشت ماه به طور متناوب و کارکنان وظیفه غیربومی در منطقه امنیتی غیردرگیر و عملیاتی با حداقل ۱۰ ماه خدمت و کارکنان وظیفه غیربومی در منطقه محروم و بد و آب و هوا با حداقل ۱۲ ماه خدمت در منطقه.

خدمت در مشاغل سخت و زیان‌آور مانند امور حفاظت فیزیکی، دژبانی، رانندگی در مناطق کم‌برخوردار و ...

 کارکنان وظیفه شاغل در مناطق عادی که حداقل یک سال در یگان پاسداری خدمت کرده باشند.

کارکنان وظیفه‌ای که به واسطه شغل عموماً در معرض شرایط جوی سرما و گرما یا به اصطلاح در محیط خارج از ساختمان‌ها خدمت کرده باشند.

 افرادی که دارای شرایط خاص هستند (مانند کارکنان وظیفه یتیم، فرزند ایثارگران، کارکنان وظیفه متأهل، پدر در حبس مشروط به محکومیت امنیتی نباشد، فوت اعضای درجه یک خانواده در طول خدمت، کارکنان وظیفه تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی و ...)

حسن نگهداری اموال در اختیار کارکنان وظیفه مانند رانندگان و ...

کارکنان وظیفه که در عین رعایت نظم و انضباط، در قبل و حین خدمت، موفق به ثبت ابتکار منجر به تولید محصول، مقاله علمی مهم و معتبر و ... شده باشند.

کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک جزء قرآن، حافظ حداقل یک پنجم نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و اصول کافی.

سرباز نمونه در جشنواره‌های سازمانی و نیرویی مانند جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، گرامیداشت روز سرباز، برتر دوره‌های آموزش (رزم مقدماتی، تخصصی، مهارت‌آموزی و...)

 نفرات اول تا دهم مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی، علمی و ... که در سطح سازمانهای نیروهای مسلح برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی و علمی و ... در سطح یگانی، استانی و نیرویی شده باشند.

هیچ دستورالعملی درباره خرید سربازی ابلاغ نشده و نخواهد شد

مدیر سایت بازدید : 1067 یکشنبه 25 مهر 1400 : 17:49 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/434

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: هیچ دستورالعملی درباره خرید سربازی ابلاغ نشده و نخواهد شد.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ محمدرضا دهقانیان با تکذیب موضوع خرید خدمت سربازی، گفت: هیچ گونه دستوری در رابطه با خرید خدمت سربازی ابلاغ نشده و نخواهد شد و منتظر نباشید.
 
وی افزود: مشمولان اگر به انتظار خرید سربازی باشند با ورود به غیبت دچار اضافه خدمت سنواتی و مشکلات بعد‌ی می‌شوند و بسیاری از امتیازات شامل استفاده از کسری خدمت و یا معافیت‌ها را از دست خواهند داد.
 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس درباره امتیازهای غایبان بیش از ۳ سال غیبت نیز گفت: تمامی مشمولانی که بیش از ۳ سال وارد غیبت از خدمت سربازی شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ مراحل ارسال مدارک را انجام بدهند و سپس به معاونت وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه تا پس از سپری کردن مدت آموزش در شهرستان محل سکونت خود خدمت سربازی را سپری کنند.
 
سرهنگ دهقانیان با بیان این که اضافه خدمت سنواتی این گونه افراد با توجه به نحوه خدمت در طول خدمت قابل بخشش است، تصریح کرد: آن دسته از مشمولانی که وارد غیبت بیش از ۳ سال شده اند می توانند از این شرایط برای سپری کردن خدمت سربازی در محل سکونت خود استفاده کنند.

قانون گرفتن گواهينامه رانندگي بدون كارت پايان خدمت سربازي

مدیر سایت بازدید : 2123 دوشنبه 15 خرداد 1396 : 17:52 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/215

دفتر سخنگوی ناجا با بیان اینکه قانون دریافت گواهینامه برای مشمولان، بلاتکلیف است، اعلام کرد: پلیس منتظر است تا مجلس به عنوان قانونگذار کشور با مصوبه جدید، مرز میان مواد قانونی مذکور را مشخص کرده تا پلیس به وظایف ذاتی خود که همان اجرای قانون است، عمل نماید.

بر روي ادامه مطلب در زير كليك كنيد...

ثبت نام برای سرباز معلمی

مدیر سایت بازدید : 2544 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 : 0:11 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/203

به گزارش ایسنا، بخشنامه جذب نیروهای سرباز معلم از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد. 

براساس این بخشنامه سهمیه هر استان بر حسب رشته‌های تحصیلی اینگونه است:


بر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید

سربازی اجباری در سوئد

مدیر سایت بازدید : 1626 پنجشنبه 12 اسفند 1395 : 23:50 نظرات (0) http://mabaham.ir/post/157

دولت سوئد تصمیم گرفته است که خدمت سربازی وظیفه را بار دیگر در این کشور به اجرا درآورد.

نمایندگان پارلمان از به اجرا در آمدن خدمت سربازی وظیفه حمایت کرده‌اند.

مرینت رادئو، یکی از سخنگویان وزارت دفاع سوئد، بی بی سی گفته است که این تصمیم دولت به منزله آن است که ۴ هزار مرد و زن از اول ژانویه سال آینده به خدمت فرا خوانده می‌شوند.

این افراد از بین حدود ۱۳۰۰۰ نفری که در سال ۱۹۹۹ میلادی بدنیا آمده‌اند، انتخاب خواهند شد.
از این افراد خواسته خواهد شد که آزمایش‌هایی فیزیکی و روانشناسی را انجام دهند.

سوئد، نگران تحرکات نظامی روسیه در منطقه بالکان است.

در سپتامبر سال گذشته میلادی، سوئد یک پادگان نظامی را در جزیره گوتلاند بازسازی کرد.

این جزیره بین سوئد و سه کشور حوزه بالتیک واقع است.

سخنگوی وزارت دفاع سوئد گفته است که تصمیم دولت در مورد سربازگیری به دلیل "تغییرات در کشو‌رهای همسایه است که فعالیت‌های نظامی روسیه یکی از این دلایل است."

خدمت سربازی در سوئد بین ۹ تا ۱۲ ماه است. 

درباره ما
ما یک سايت اطلاع رساني مي باشیم و هيچ گونه مسئوليتي در قبال صحت و سقم لينك هايي كه در آن درج مي شود ندارد لذا لازم است در مواردي كه نياز به استفاده از كارت هاي بانكي يا ارسال مشخصات يا مدارك باشد كاربر به شخصه از صحت و سلامت سايت مورد نظر اطمينان حاصل كند. با تشكر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • ثبت نام صندوق مكانيزه فروش

  • آخرين خبرهاي استخدامي

  • سلامت و پزشكي

  • حقوق و دستمزد و فيش حقوقي

  • استخدام آموزش و پرورش
  • سايت ثبت نام وام ازدواج

  • پيگيري مرسوله و نامه و بسته پستي
  • امريه خدمت سربازي

  • هنر و فرهنگ

  • آخرين اخبار اجتماعي

  • ثبت نام طرح ضيافت (سلام پرس)

  • خدمات اينترنتي كدپستي
  • پيگيري كارت سوخت و سهميه بنزين

  • خدمات مربوط به كارت ملي و كارت ملي هوشمند

  • سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی

  • دريافت فيش حقوق
  • نتايج آزمون استعدادهاي درخشان و مدارس نمونه دولتي

  • پرداخت هزینه صدور گواهی نامه فني حرفه اي

  • سایت سامانه گلستان پیام نور

  • دانستني ها

  • شرایط صدور کارت بازرگانی

  • شرایط و نحوه دریافت مستمری بیمه عمر بازنشستگان تأمین اجتماعی

  • شناسه شبای بانکی

  • ثبت نام كتابهاي درسي

  • علم و فناوري

  • انتخاب رشته

  • ليزينگ خودرو

  • قوانين چك برگشتي

  • بورس و فرابورس

  • شرايط و قوانين دريافت بيمه بيكاري

  • رزرو و خريد اينترنتي بليط قطار اتوبوس هواپيما
  • دریافت مانده حساب و موجودی کارت بانکی

  • ثبت نام براي دريافت وام ازدواج و شرايط و قوانين آن

  • تاريخ واريز يارانه

  • اخبار خريد خدمت سربازي

  • سايت سوابق تحصيلي

  • سایت مشاهده پیگیری و ثبت نام سهام عدالت

  • كارت اعتباري خريد كالاي ايراني

  • استخدام تامین اجتماعی

  • تقويم سال 1395

  • پرداخت اينترنتي قبض جريمه ماشين

  • سامانه اسكان فرهنگيان

  • پرداخت اينترنتي قبض بيمه تامين اجتماعي

  • ثبت نام کارت اعتباری خرید کالای ایرانی بانك صادرات

  • سایت جدید مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

  • بیمه بیکاری

  • داستان کوتاه

  • بيمه كارگران ساختماني

  • استعلام صورتحساب سهام عدالت با کد ملی

  • سايت سامانه آرد كشور

  • مقالات و مطالب حقوقی

  • سايت نوبت دهي بيمارستان و درمانگاه ها

  • همسريابي، صيغه و ازدواج موقت

  • واريز سود سهام عدالت

  • ثبت شماره شبا براي سهام عدالت جهت واريز سود

  • عوارض خروج از كشور

  • اينترنت رايگان، اينترنت مجاني

  • پرداخت قبض

  • ثبت و پيگيري شكايت در ديوان عدالت اداري

  • صندوق بازنشستگي كشوري

  • عیدی و حقوق کارمندان

  • وام مسكن و بانك مسكن

  • ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

  • كارت سوخت

  • سامانه های آموزش ضمن خدمت

  • بسته حمایتی دولت

  • رهگیری استعلام منابع طبیعی سامط

  • ثبت نام طرح مسکن ملی

  • ثبت نام وام فرزندآوری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 243
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4462
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 3,114
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 82
  • بازدید هفته : 15,506
  • بازدید ماه : 65,894
  • بازدید سال : 458,178
  • بازدید کلی : 12,867,890